image
  • 19
  • آبان

نقش لاسیتک در درب و پنجره آلومینیومی

نقش لاسیتک در درب و پنجره آلومینیومی

 درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک تماما دارای انواع لاسیتک هایی برای درز بندی و عایق کاری میباشند. این لاستیک ها عموما از جنس ای پی دی ام بوده که برابر صدا، نفوذ گرد و عبار و خصوصا آب بسیار مقاوم میباشند و بهترین نقش را برای آب بندی شیشه ها و لنگه درب و پنجره آلومینیومی ایفا میکنند.
درز بندی شیارهای میان شیشه و فریم و یا درز بندی میان فریم و لنگه های بازشو در درب و پنجره های الومینیومی ترمال بریک توسط لاستیک های آب بندی امکانپذیر میباشد. اگرچه در ساخت و تولید پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک مهمترین نقش مقاومت حرارتی و جلوگیری از هدررفت انرژی را پلی آمید بکارگیری شده میان پروفیل ایفا میکند، اما از طرفی درزهای میان شیشه و فریم و لنگه اگر توسط لاستیک های درز بند پوشش داده نشوند، معنا و مفهوم ترمال بریک بودن محصول که همان درب و پنجره دوجداره آلومینیومی است، زیر سئوال خواهد رفت از اینرو نقش این لاستیک ها در جلوگیری از هدررفت انرژی بسیار مهم بوده و استفاده از آن در ساخت و تولید درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک الزامی است.
در ساخت و تولید درب و پنجره الومینیومی ترمال بریک همچنین میتوان برای درزبندی شیارها از لاستیک های سیلیکونی نیز استفاده نمود اما همچنین باید بدانیم که لاستیک های سیلیکونی به نسبت لاستیک های ای پی دی ام دارای مقاومت کمتر و عمر کوتاه تری میباشند و دارای قیمت بالاتری نسبت به EPDM است. در حالی که بکارگیری لاستیک های ای پی دی ام در ساخت و تولید درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک دارای مقاومت و طول عمر بیشتری بوده و از اینرو کاراتر و موثرتر میباشند.
 
در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص درب و پنجره های  ترمال بریک و UPVC، نمای شیشه ای فیس کپ، نمای شیشه ای فریم لس، نمای شیشه ای یو چنل، کرتین وال، درب و پنجره آلومینیومی وپنجره کشویی لیفت اند اسلاید میتوانید با درگاههای ارتباطی شرکت باراد آلومینیوم ، به شرح زیر ارتباط برقرار نمایید.
 
Tel:  02155823115
09122790063
Email: info@barad-co.ir
@baradaluminium